با ما در تماس باشید...

شرکت آراشیمی پارس

شركت آراشیمی پارس با هدف تولید محصولات بهداشتی و آرایشی و به منظور ارتقاء و بهبود سلامت پوست و مو و پاسخگویی به نیازهای بهداشتی اقشار مختلف جامعه راه اندازی شده است.
محصولات این شركت با نام تجاری آی پلاس با انگیزه تامین نیاز مصرف كننده در رابطه با مراقبت تخصصی از پوست و مو، طراحی و تولید شده است كه علاوه بر كیفیت بالا، رقیب مناسبی برای محصولات مشابه خارجی بوده و از نظر شكل بسته بندی و تنوع محصولات نیز در سطح بالایی از استاندارد قرار دارند.
انواع شامپو با كاربردهای مختلف متناسب با ویژگیهای فیزیولوژیك پوست و موی سر آقایان و بانوان، انواع ژل و واكس موی سر، دئودورانت و ضد تعریق و …. از جمله مهمترین محصولات تولیدی این شركت میباشد.
كارخانه آراشیمی پارس در شهر صنعتی البرز واقع شده است و با داشتن پرسنل متخصص و با تجربه و با استفاده از جدیدترین و به روز ترین تكنولوژی و دستگاه های تولید و بسته بندی اقدام به تولید و عرضه محصولات می نماید.
در كنار تولید، واحد كنترل و تضمین كیفیت با مجهز بودن به آزمایشگاه پیشرفته شیمی و میكروبی و با استفاده از روشهای تخصصی، اقدامات لازم را به منظور صحه گذاری بر كیفیت محصولات نهایی صورت می دهد.
این شركت در نظر دارد از طریق سرمایه گذاری بر مباحث تحقیق و توسعه و تولید علم و با ارتقاء سطح آموزش كلیه پرسنل شركت به توسعه بیش از پیش تولیدات خود از لحاظ كمی و كیفی اقدام نموده و با پایبندی روز افزون نسبت به تعهدات خود در جامعه، جایگاه خود را به عنوان یكی از تولید كنندگان برتر محصولات آرایشی و بهداشتی در كشور تثبیت نموده و رضایت مشتریان را جلب كند.